akumulator.si AKUMULATORJI PO NAMENIH UPORABE AGM akumulatorji Ciklični AGM, GEL in Li-ion akumulatorji
Solarni AGM DC akumulator 210Ah VMF
- 349,60 € vključno z DDVRedna cena: 437,00 €, Popust: 87,40 € (20%)
- Najboljša cena* v 30 dneh: 349,60 € (0%)
ali od 11,45 € / mesec | Izračun obrokov
- Šifra artikla:
C2 04 0210 DC
Strošek dostave: 21,50 €
Info na 01 530 26 50 ali nam pišite.
Zaloga: kontaktirajte nas
K izdelku, ki ste ga dodali v košarico, priporočamo tudi...
Opis izdelka
Ciklični AGM akumulator 210Ah za solarne sisteme, navtiko, prikolice.
Narejen je v AGM tehnologiji, zato nudi vrsto prednosti.
Je zaprt akumulator, izpusta plinov tudi pri polnjenju ni, kar pomeni, da je mogoče akumulator varno namestiti tudi v zaprte prostore. Izliv elektrolita ni možen.
Zaradi nizke notranje upornosti so izgube vsaj za 10% manjše kot pri klasičnih akumulatorjih. Električno polnjenje akumulatorja je tudi znatno hitrejše.
Ciklični akumulator se loči od navadnega avtomobilskega akumulatorja zlasti po tem, da lahko ciklični akumulator dolgotrajno napaja porabnika z energijo, avtomobilski pa v trenutku sprosti veliko energije za vžig motorja. Ko ciklični akumulator napaja porabnika se prazni, zato se mora ponovno napolniti. Ta celoten proces praznjenje - polnjenje, imenujemo cikel.
DC (deep cycle) pomeni, da je akumulator namenjen globokim praznitvam. Globje, kot se akumulator prazni, manj ciklov ima in obratno.
Za večino svinčenih akumulatorjev je priporočljivo praznjenje le do 50%. Število ciklov poenostavljeno predstavlja življenjsko dobo akumulatorja.
Naštete prednosti so bistvenega pomena pri uporabi v navtiki, za otočne solarne sisteme in avtodom-e.
Narejen je v AGM tehnologiji, zato nudi vrsto prednosti.
Je zaprt akumulator, izpusta plinov tudi pri polnjenju ni, kar pomeni, da je mogoče akumulator varno namestiti tudi v zaprte prostore. Izliv elektrolita ni možen.
Zaradi nizke notranje upornosti so izgube vsaj za 10% manjše kot pri klasičnih akumulatorjih. Električno polnjenje akumulatorja je tudi znatno hitrejše.
Ciklični akumulator se loči od navadnega avtomobilskega akumulatorja zlasti po tem, da lahko ciklični akumulator dolgotrajno napaja porabnika z energijo, avtomobilski pa v trenutku sprosti veliko energije za vžig motorja. Ko ciklični akumulator napaja porabnika se prazni, zato se mora ponovno napolniti. Ta celoten proces praznjenje - polnjenje, imenujemo cikel.
DC (deep cycle) pomeni, da je akumulator namenjen globokim praznitvam. Globje, kot se akumulator prazni, manj ciklov ima in obratno.
Za večino svinčenih akumulatorjev je priporočljivo praznjenje le do 50%. Število ciklov poenostavljeno predstavlja življenjsko dobo akumulatorja.
Naštete prednosti so bistvenega pomena pri uporabi v navtiki, za otočne solarne sisteme in avtodom-e.
Solarni AGM DC akumulator 210Ah VMF
Proizvajalec: VMF
Napetost: 12V
Kapaciteta (C10h): 210Ah
Število ciklov (pri 50% praznitvi): 850
Maksimalen tok praznjenja: 2.000A (5s)
Metode polnjenja:
* Konstantni tok polnjenja pri ciklični uporabi (25°C):14,6-14,8 V
* Vzdrževalno polnjenje: (25°C): 13,6-13,8 V
Maksimalen tok polnjenja: 60A
Dolžina: 498 mm - 520 mm z ročajem
Širina: 236 mm
Višina: 219 mm
Višina z avtomobilskim terminalom: 240mm
Teža: 60 kg (+/-1,5%)
Tip terminala: notranji navoj M8, priloženi so tudi avtomobilski terminali
Terminal: M8
Garancija: 1 leto
Proizvajalec: VMF
Napetost: 12V
Kapaciteta (C10h): 210Ah
Število ciklov (pri 50% praznitvi): 850
Maksimalen tok praznjenja: 2.000A (5s)
Metode polnjenja:
* Konstantni tok polnjenja pri ciklični uporabi (25°C):14,6-14,8 V
* Vzdrževalno polnjenje: (25°C): 13,6-13,8 V
Maksimalen tok polnjenja: 60A
Dolžina: 498 mm - 520 mm z ročajem
Širina: 236 mm
Višina: 219 mm
Višina z avtomobilskim terminalom: 240mm
Teža: 60 kg (+/-1,5%)
Tip terminala: notranji navoj M8, priloženi so tudi avtomobilski terminali
Terminal: M8
Garancija: 1 leto
Preberite si koristne nasvete o akumulatorjih in baterijah na faq.akumulator.si