Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Košarica Količina:

0


Znesek:

0,00

28 let z vami
Pokličite nas na 01 530 26 50
Za odpadni avto akumulator vam vrnemo 7% od kapacitete pri nakupu v trgovini pon.-petek: 7h do 18h, sobota: 8h do 13h

Polnilnik akumulatorja Keepower XLC

Polnilnik akumulatorja Keepower XLC
  • 297,41 € vključno z DDVRedna cena: 300,41 €, Popust: 3,00 € (1%)
  • Šifra:

    ST 86 030

Brezplačna dostava

Za info nam pišite.

K izdelku, ki ste ga dodali v košarico, priporočamo tudi...

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Polnilnik akumulatorjev Keepower XLC je univerzalni intelegentni polnilnik.

Polnilnik deluje tudi kot tester, saj lahko akumulatoirje tudi testira.

Polnilnik akumulatorjev Keepower XLC mikroprocesorsko nadzira polnjenje 12V ali 24V akumulatorjev. Tok polnjenja je pri 12V napetosti 30A, pri 24V pa 15A.

Za vse tehnologije svinčenih akumulatorjev - s tekočim elektrolitom (kislinski), GEL in AGM akumulatorje.

Polnilniki akumulatorjev Keepower XLC so namenjeni za polnjenje akumulatorjev s kapaciteto od 90Ah do 600Ah.
Model: polnilnik akumulatorja Keepower XLC
Napetost polnjenja: 12V/24V
Polnilni tok: 30A/15A
Namenjen polnjenju akumulatorjev: 90Ah – 600Ah
Največja moč polnjenja: 525W
Vhodna napetost: 230Vrms+-10% 50Hz +-3Hz
Ripple voltage(polnjenja starega akumulatorja ki ima le 40% kapacitete): <100Vpp
Current ripple(polnjenja starega akumulatorja ki ima le 40% kapacitete): 4%
Stopnja zaščite: IP 44
Dimenzije: 230 x 118 x 70mm
Dimenzije kabla za polnjenje: 4mm2 x 1800mm
Dolžina glavnega kabla: 2000mm
Teža: 1,360 kg
Oprema polnilca: klešče(krokodil),kabli za motorno kolo.
Garancija: 2 leti

Tehnični podatki: Keepower%20Xl-con.pdf
Navodila za uporabo: Polnilec_Keepower_navodila.pdf

Polnilec akumulatorjev Keepower XLC z mikroprocesorsko nadzorom polni akumulatorje.
Polnjenje poteka v fazah:

»soft charge« - se uporabi če je akumulator globoko izpraznjen. Akumulator se na ta način polni toliko časa dokler ni sposoben normalnega ali »cold charging« (1,6V). Potem začne polnilec polniti akumulator z normalnim polnjenjem.

»Desulfatisation« – te faza se uporabi kadar se akumulator ni uporabljal dlje časa.

»Bulk charging« - je faza ko se akumulator polni z konstantno napetostjo vse do približno 85% kapacitete.

»absorption« - je faza ko se akumulator polni z konstantno napetostjo do približno 98% kapacitete.

»after charging« - je faza ko se akumulator polni z konstantno napetostjo do približno 100% kapacitete. V primerjavi z »bulk charging« je napetost s katero se katero se akumulator polni povečana za 0,4V.

»testing« - je faza v kateri se testira celice akumulatorja in ugotavlja morebitne okvare.

»maintenance« - je postopek s katerim se vzdržuje stalna 100% napolnjenost akumulatorja. Polnilec stalno meri napetost akumulatorja in čim napetost pade pod 12,6V prične polniti akumulator.

»boost« - ta faza se uporablja če je akumulator popolnoma (tudi 0V) izpraznjen. Polnilec bo začel polniti z maksimalnim tokom in če bo akumulator v 16sek. začel sprejemati tok, bo nadaljeval z pulznim polnjenjem. Če pa akumulator ne bo sprejemal toka v 16.sek., se bo polnilec izklopil. Ko je akumulator sposoben sprejemati energijo normalno, polnilec začne normalni postopek polnjenja. Boost funkcijo aktiviramo, če držimo gumb "mode"  3. sekunde.

»Supply Mode« -  ta način se uporablja ko menjamo akumulator v vozilu da ne bi prišlo do izgube podatkov. Koristen je tudi v prodajnih salonih avtomobilskih hiš ko se uporabljajo različni električni porabniki, ne da bi bil motor vozila pri tem vključen. Če je preobremenjen se prižge na polnilcu opozorilna lučka, če pa je zelo obremenjen, se polnilec izključi, da zavaruje sam sebe. Akumulator mora biti pri tem vključen.
Preberite si koristne nasvete o akumulatorjih in baterijah na faq.akumulator.si